Bloggar/videobloggar som jag gillar

Jag har nyligen blivit lite besatt av videobloggar, men är endå ganska kräsen, och det är väldigt få bloggar som jag läser varje dag. 
Jag tänkte lista dem som jag gillar bästa och kollar typ varje dag :)
 
Har ni några tips på bra bloggar man borde håla koll på?
 
Jag älskar denna bloggen och hennes videoblogg. Jag ska vara ärlig och säga att jag hade lite fördomar när jag började kolla på hennes videos på youtube, men efter ett tag så gillade jag henne verkligen. Hon verkar sjukt rolig och hon pratar verkligen utan att tänka först, vilket jag gillar. Så har ni inte kollat in hennes blogg så rekomenderar jag er att göra det :)
 
 
 
 
Ni har säkert sett hennes videos på youtube. Hon verkar vara en sjukt härlig tjej som är väldigt bra på smink. Jag tycker hon är väldigt modig då hon är väldigt öppen med allt och berättar om sin panikångest, att hennes förhållande tog slut och en massa mer. 
 
Dessie vet väl dem flest om vem hon är om man läser bloggar. Jag tycker verkligen hon har mognat sedan hon blev mamma, och hon har en snygg stil tycker jag, enkel, klassisk men endå chic som funkar i vardagen. Hon vågara vara naturlig. 
 
Vi har egenteligen inte så mycket gemensamt då hon lever familjeliv och det gör inte jag, haha. Men hon verkar väldigt jordnära och verkar ha båda fötterna på jorden. 
 
http://ninamariwany.se/
Jag läser inte denna bloggen varje dag, men jag tycker att hon har sjukt fin stil och man får mycket inspiration från hennes blogg.