Greklands Haul

Hello! 
Jag är nyss hemkommen från Aten, Grekland och det var så härligt där. Den staden är så fin för dem har gamla byggnader och platser inne i stan på olika platser. Jag tycker grekiska byggnader och det grekiska riket från förr är så vackert. Det var sjukt varmt, men det var skönt att få sola, bada eftersom sommaren här hemma inte varit den bästa. 
Jag shoppade såklart även lite som jag tänkte visa upp här för er. Jag har även köpt lite smink grejor därifrån men dem tänkte jag visa i ett annat inlägg. 
 
Långa t-shirtar med slits i sidan, älskar dem! Dem piffar verkligen upp ens outfit och ger den det där lilla extra!
 
Jag älskar denna väskan! Den har den perfekta gråa färgen, den är rymmlig den är bara så snygg. Jag är verkligen super kräsen när det kommer till väskor och har typ bara svarta så jag blev så glad när jag hittade denna.
 
En till tröja som är lite längre. Jag tror att den kommer vara super snygg till en pennkjol eller ett par tunna vida byxor om man vill ha en casual outfit.