H&M new makeup

H&M har gjort om sin smink linje, och jag gillar det verkligen! Dem nya förpackningarna är så snygga och känns lyxiga. 
Jag beställde hem en concealer, ett velvet lipgloss och en lipliner. 
Concealerna kommer vara perfekt under ögonen då jag valde en ganska ljus nyans, och liplinern var verkligen super snygg. 
Lipglosset var också snyggt och jag älskar verkligen matta läppstift och gloss. Färgen tycket jag var lite för rosa. Jag har inte gula tänder, men med rosa färg på läpparna så kan tänderna se gula ut och det vill man såklart inte! Men jag tänkte testa att lägga en mörkare läppenna under för att se om det dämpar det rosa lite. 
 
Men jag rekommenderar er att gå in och shoppa! Jag hittade hur mycket som helst som jag ville ha, men jag började med dessa tre produkter för att testa dem. 
 
Jag fick min beställning i en superfin kartong, det kändes faktist lite lyxigt, haha!
 
 
 
 
 
Från vänster: Lip Cream, lip liner, concealer