Makeup

Hej allihopa ❤️ 

Jag har blivit helt besatt av smink och sminkborstar/sminksvampar och allt annat som har med smink att göra! 
Det som är viktigt för mig när jag köper smink är att kolla så att företaget inte testar sina produkter på djur! Men jag kommer skriva ett eget inlägg om just det.

En produkt som jag har löst mycket gott om är isadoras nya mascara Grand volume lash Styler, och jag är väldigt imponerad och nöjd. Jag har (tyvärr) inte så långa fransar, och fem är dessutom ljusa i topparna så dem ser ännu kortare ut.

Det enda jag inte tyckte om var att borsten var i gummi/plast och det är enbart för att jag inte tycker om sådana mascara borstar. 
I detta fallet så kan jag dock bortse från det då jag tycker man får helt sjuka fransar av den. Man får lära sig att arbeta med den då det kom väldigt mycket första gånger jag använde den.

Mascaran är dock inte så billig (169kr), men den är värd sina pengar. Jag beställde min från bubblebox.se. 

Jag köpte även en "palett" med contouring från isadora som jag tyckte om. 

Jag tänkte lägga upp bilder på mina fransar före och efter i ett separat inlägg.