Balklänning

Hej Bloggen! 
Hoppas att ni har en fin dag. Snart är det maj månad och det betyder att det snart är dags för studentbal! Så kul, jag önskar verkligen att jag kunde gå tillbaka i tiden och uppleva den igen, det var så roligt att få göra sig fin, göra uppsättning ha en fin klänning och sminkning, att få känna sig som en prinsessa helt enkelt! 
Jag hade min bal för många år sedan och det hade man inte lika mycket budget alternativ som det finns idag, idag kan man ju hitta en super snygg klänning på nelly, gina eller h&m. Jag hade tur som var i Thailand innan min bal och fick den uppsydd och verkligen fick vlja själv hur jag ville ha den utan att det kostade en förmögenhet. 
 
Jag tänkte tipsa om några klänningar som jag tycker är super fina, och som jag hade velat ha om jag skulle gå på bal igen. 
 
Alla klänningarna kommer från nelly.com
 
899 kr
 
549nkr
 
1 497 Kr
 
699 kr