Maria Nila

 
 
Hejsan alla fina bloggläsare! 
 
Hur har er helg varit? Min helg har varit supermysig trotts att jag åkt på en förkylning. 
 
Jag ville skriva lite om hårprodukter, jag har ganska luftigt hår om man säger så och jag har väldigt tjockt hår så mitt hår kräver ett bra shampoo och balsam. 
Förr brydde jag mig inte så mycket utan jag köpte det som var hyffsat billigt som man kunde hitta i mataffären men sedan jag testat lite dyrare shampoo så har jag verkligen märkt skillnad, och för mig så är det viktigt att produkterna inte är testade på djur, och om dem är tillverkade i sverige så är det ett stort plus! 
 
Sist jag var hos frisören så använde hon Maria Nila true soft på mig och herregud vilket mjukt hår jag fick! Jag har testat deras silvershampoo tidigare och det gillade jag skarpt, så jag beställde hem deras true soft och har man hittat ett så bra shampoo för mitt osamarbetsvilliga hår så måste man ju bara dela med sig! 
 
Jag beställde det från lyko.se och det kostade 299 kr, det som är bra med lite dyrar kvalitets produkter är att man oftast inte behöver använda så mycket och där med är det väldigt drygt. 
 
Så har du hår som mig, alltså lite torrt, strävt med småhår så är detta något för dig! Det är dessutom inte testat på djur och är svenskproducerat!