Min Lördag

Hej bloggen! 
 
Jag ville bara titta in och säge hej, och visa vilken härlig lördag jag hade. Jag och min pojkvän åkte ut till Vallåkra och tog en lång promenad i skogen och det var så härligt! Vädret var perfekt, miljön underbar och hundarna bara älskade att springa lösa där. 
Eftesom jag pendlar varje dag så har jag inte så mycket tid i veckorna att ta promenader på 3 timmar, så det är tur att jag har en sambo som tycker om att vandra i naturen och som får med mig ut på helgerna :). Självklart åker jag ut på helgerna på längre promenader med mina hundar, men det brukar bli stranden eller någon skor här i närheten och där vill jag inte släppa vovvarna lösa eftersom dem inte alltid lyssnar och lyder, haha. 
 
Vi tog faktis med min systemkamera ut och tog en massa bilder, främst på hundarna dårå såklart :). 
Ni får ursäkta att jag inte ser så fräsch ut, men jag kännde mig inte så pigg då jag fick halsont och inte orkade anstränga mig så värst, haha. 
 
Så här kommer lite bilder från vår härliga utflykt!