Jag tipsar!

Hejsan! 
 
Hoppas att alla hade ett underbart nyårs firande igår med mycket firande och glädje. 
Jag ville bara tipsa er om mina favorit produkter för tillfället, två av dem var julklappar och en har jag köpt själv. Jag lägger inte ut några länkar men jag vet inköpsställena så dem kommer ni att få :) 
 
Den första produkten jag vill tipsa om är en foundation som jag bara älskar, förpackningen känns väldigt lyxig och så även applikatorn, det är nämligen ett rör som man suger upp produkten i att du sedan kan dutta uten i ansiktet. 
Denna foundation är ganska tunn, men har min inga större hudbesvär så tycker jag att den ger ett fläckfritt resultat. Den går lätt in i huden utan att kännas tung och kakig. Det ger ett bra täckande resultat och jag bara älskar den och den kommer från kicks. 
 
 
Den andra produkten som jag vill tipsa om är Kevin Murphy Smooth again. Jag är självlockig och har ganska tort hår, jag har dessutom slingat det och det gör inte saken bättre, haha. 
Denna produkten är ett värmeskyd, och som ett leav in balsam som gör håret mjukare. Det som är positivt med denna produkten är att den är väldigt dryg, och man behöver inte ta alls mycket för att det ska räcka. Det som är ett litet minus är att när man applicerat produkten och håret har torkat så tycker jag att man får en sträv känsla när man tar i håret, detta tycker jag dock försvinner när man fönar, plattar eller lockar det. 
Den har jag köpt på lyko.
 
 
 
 
Den sista saken som jag vill tipsa om är en parfym från Chanel och den doftar gudomligt. Jag tycker inte om tunga parfymer, dels för att jag tycker inte om när det luktar för mycket och dels för att jag får huvudvärk om jag bär en parfym som är väldigt tung, men denna är subtil, man känner att den är där och den doftar väldigt lätt. Parfymen heter Mademoiselle och rä från märket Chanel.
Den kommer från kicks.