Olympus Pen

Hejsan allihopa! 
Hoppas att allt är bra med er och att ni har en bra förmiddag :)
 
Jag har en kamera som jag tycker väldigt mycket om, och den tar jättefina bilder men det enda problemet är att det är en system kamera och det är då stor och klumpig. 
Jag är sugen på att köpa en Omympus Pen, är det någon av er som har en sån kamera? 
Jag tycker att den har en superfin design och att den har en display som man kan vinkla är ju perfekt för selfies ;).
 
Jag vill köpa en till kamera för att kunna ha dem med mig ut, för att en system kamera är inte aktuell att slöpa med sig på stan osv, där med blir det sällan några foton då jag inte tycker att mobilbilder håller måtten för en blogg, även om det såklart går om man vill. 
 
Om det är någon som har erfarenhet av denna kameran så får ni gärna dela med er av era erfarenheter :)
 
 
#1 - - Anonym:

Super fin kamera