Favvo Poddar

Hello Darlings! Hoppas att allt är bra med er :)) och att ni har det bra trotts det tråkiga vädret, hoppas det blir bättre snart igen. En grej som är bra med dåligt väder är att man slipper sitt dåliga samvete om man bara stannar inne, jag vet själv att man känner att man måste gå ut och hitta på saker när det är sol och värme så en dag med dåligt våder då och då är bara skönt. Jag tänkte tipsa om mina favorit poddar som jag lyssnar på varje vecka, jag pendlar till mitt jobb och lyssnar därför mycket på podcasts, men det är också perfekt om man ligger på stranden eller inne vid sämre väder. Mina favvo poddar: 1. Krull och Kriminell Personer som har levt som tungt kriminella personer intervjuas och berättar om sitt gamla liv och erfarenheter. Frågorna som ställs tycker jag är tuffa, det är liksom inget daltande eller mesande med frågorna, och vissa fegar med sina svar men det får dem också höra :)
2. Veckans Bläcka Jennie Hammar och Karin Basting bor i LA med sina svenska män, och dem pratar om allt mellan himmel och jord. Jag kan vara ärlig och säga att i början tyckte jag inte att denna podden var så rolig att lyssna på, men efter några avsnitt älskade jag den och nu längttar jag efter ett nytt avsnitt varje vecka, och det är en av mina top 3 poddar.
3. Victor och Faraos podcast Farao Groth är bara SÅ rolig att lyssna på! Han är out there är inte rädd för att inte vara för pk, han är inte rädd för att prata om precis vad som helt. Ni måste in och kolla på honom på youtube, han är även med i NRJ och pratar.
4. P3 Dokumentär Denna podden har väldigt många intressanta ämnen, dem tar upp olika ämnen i varje avsnitt och går på djupet. Jag kan ärligt säga att jag har längt ifrån lyssnat på alla avsnitt och där är avsnitt som jag inte tycker är så intressanta men i dem flersta tar dem upp aktuella ämnen, händelser som varit stora och fall som intresserat.
5. Fredags Podden med Hannah och Amanda Hannah och Amanda pratar mycket om "tjej" grejer vilket jag älskar, dem står mycket för att stärka kvinnor och dem pratar mycket om ämnen som är tabu att prata om så som ångest, att vara ledsen men också om väldigt mycket roliga saker.
6. Rättegångspodden¨ I denna podden så får man följa inspelade rättegångar från svenska rättasfall som varit stora. Jag tycler att det är väldigt intressant att lyssna på då jag är väldigt intresserad av kriminologi och juridik.
Har ni någon favvopodd?