Rengöring för huden

När man ehhrm börjar komma upp sig i åldern så börjar man tänka mer på att ta hand om sin hud för man vill undvika att få rynkor, haha. 
 
Jag är väldigt noggran med att hög SPF i ansiktet, och ja på hela kroppen för jag har ser ofta vad solen faktist gör med huden. Självklart är solen full med D-Vitamin men det är viktigt att skydda sig mot solens farliga strålar. Grejen med rynkor och solskador är att det kommer MÅNGA år efter, så bara för att man inte ser skadan direkt så kan man nästan vara säker att den kommer i någon form. 
 
Det var inte det jag skulle skriva om egenteligen, utan det var att när jag pendlar till mitt jobb så lyssnar jag mycket på poddar och en favorit podd är Under Huden med Kakan Hermansson, den är verkligen så bra så ni måste in och lyssna på den och man får så mycket bra tips!! 
 
Så jag har beställt hem Cetaphil - som tydligen ska vara kändisarns favorit rengöring, och även Micellar Cleansing Water som ska vara super bra och effektiv rengöring! Jag återkommer med betyg om dem båda :) 
 
Jag beställde dem från Apotea.se som är en av mina favorit butiker då detm mesta är billigare där, och det är fraktfritt :) tummen upp för det