2017

Gott Nytt År kära bloggvänner!
 
Hur var eran nyår? Hur firade ni?
 
Jag firade hemma i lugnet med mina två små vovvar, och det var så mysigt. Min ena hund är rädd för raketerna så man vill göra att han känner sig så trygg som möjligt vid denna tiden på året. Det som är jobbigt är att det små skjuts med raketer dagarna kring, under och efter nyår och inte enbart vid 12 slaget på nyår, så det är några jobbiga dagar för honom, och många andra djur, husdjur som vilda djur. 
 
Har ni några nyårs löften? Jag har en hel del känns det som, haha och några av dem ska jag väl klara av att uppfylla :) 2016 var verkligen inget bra år personligen för mig av många olika anledningar och jag kan verkligen inte komma på mer än ca 5 bra/roliga saker som skett under förra året. Men nu lämnar jag det bakom mig och hoppas på att detta år bjuder på bättre minnen och upplevelser för mig.
 
Jag tänkte dela med mig av mina nyårslöften till er. 
 
  • Börja tänka mer på mig själv, och inte alltid sätta alla andra före
  • Vara hälsosammare och snällare mot mig själv
  • Satsa på att göra det jag tycker är roligt, som att sy mina klänningar och skapa smycken
  • Komma igång med mitt vloggande och bloggande
  • Försöka fixa mig mer så att jag känner mig fin även under vardagarna (något jag har försummat väldigt förra året)
  • köpa en lägenhet
Dela gärna med er av era löften :)