Blogglista dag 3

Hej hej! 
 
Som jag skrev innan så har jag haft migrän de senaste dagarna jag kommit hem från jobb och därför kommer dag 3 upp efter lite efter dag 3 faktist skulle varit uppe. 
 
Dagens fråga/listpunkt är vilken är din favorit träning?
 
Hmm, jag måste nog säga att boxning är min favorit träningsform, Jag gick på boxning i 1 år ungefär och jag tyckte det var super roligt. Jag behöver någon som har koll på mig när jag tränar och ser till att jag kämpar på,vilket dem verkligen gjorde där. Man tränar i en större grupp, men känner liksom endå att man blir sedd, plus att ma vet att det är superbra träning. Man pressar sig själv när man vet att någon håller koll på att man utför det man ska till sin fulla potential. Jag har lite svårt att träna på egen hand på t. ex gym för när jag tycker det börjar bli lite jobbigt så lägger jag av och gör nästa övning utan att fullfölja övningen jag höll på med. 
 
Så boxning är verkligen något jag rekommenderar och jag saknar faktist ibland att träna det, kanske hoppar på det igen till hösten. 
 
 
 
 
#1 - - Yasmine:

Jag e likadan - men problemet är att pga en skada (jag fått pga bl.a. överträning för 10 år sen) så KAN jag inte träna gruppträning eller sån träning som e mycket hopp/spring/jogg osv. pga foten :(

Och gym hatar jag. Jag har också en beroendepersonlighet vilket gör att om jag tränar på egen hand så tävlar jag så mkt med mig själv att jag blir besatt till slut, det finns liksom ingen "lagom nivå" då när jag själv bestämmer mängden och intensiteten liksom! :( Skulle önska att jag kunde träna gruppträing igen, det vore skönt. Nu kan jag ENDAST gå promenader eller cykla på en motionscykel...