Hållbara Lockar

Hejsan! 
Skulle ha lagt upp fortsättningen på min lista men jag har haft migrän nästan varje kväll när jag kommit hem från mitt jobb så jag har inte haft ork eller förmåga att kunna sätta mig vid datorn och skriva, men ska fortsätta idag så det inlägget kommer upp lite senare. 
 
I detta tänkte jag skriva lite om hur du får dina lockar att hålla, för jag har själv jätteproblem med det. Vet inte om det är mitt hår eller om jag lockar det fel men mitt hår blir typ rakt direkt. 
 
Men jag letade runder och hittade en produkt som skulle vara bra så jag beställde hem den, och jag tycker faktista att den funkade! jag tror dock att jag lockade med en för tjock locktång för att det skulle hålla bättre till dagen efter, sp jag ska testa en som är lite smalare eftersom jag inte har jättelångt hår så kan det vara så att tången blev för tjock. 
 
Produkten jag testade var GHD Style Curl Holder, och jag kan verkligen rekommendera den. 
Såhär blev lockarna och så finns där en bild från när jag vaknade idag. 
 
 
 
Dagen efter