Lång morgon

Godmorgon! Hoppas ni alla har sovit gott :) själv har jag varit uppe sedan 07.00 och har hunnit med ganska mycket. 


Jag har ätit frukost, smörjt magen, fotat magen, tagit morgonpromenad medmvovvarnanoch nu sitter jag och lägger över bilder från min iPhone till datorn, och det mina vänner har inte varit det lättaste att reda ut.

Vissa av er kanske tycker det är jättelätt, men det tog mig några timmar att klura ut hur man gjorde och att kag var tvungen att ladda ner program mm. 
När det inte så snabbt och smidigt är det inte lätt med tålamodet, haha. 
Men nu verkar det funka i alla fall. Vill byta in min telefon och försöka få ner månadskostnaden så det ska jag göra så fort bilderna är inlagda. 

Så det blir en tur ut på Väla och Ikea för att inhandla lite nödvändigheter. 

Hur ser er dag ut?