New York Update

Hejsan! 

Ursäkta min lilla frånvaro men jag tror ni har förståelse eftersom jag befinner mig i New York 😍. 

Det är så mäktigt att vara här med alla byggnader, det finns då mycket att se och man går så mycket. 

Vi kom i lördags och idag är det måndag, och idag åker vi till Jersey Gardens som är ett mall typ med en massa outlet butiker med bl.a adidas  så här ska det shoppas. 

Just nu har jag mest hunnit shoppa till bebisen för dem har ju lite roligare butiker här än hemma. Var på buybuy Baby igår och det var så kul, där fanns verkligen allt och det var absolut inte överdrivet dyrt utan snäppet billigare än hemma. 

Vi åt middag på Shake Shack, och oj så gott det var!! 

Nu ska jag försöka sova lite till för klockan är bara 03,40 här. 


#1 - - NORRSKEN EMMA:

god mat! =)

ha en bra dag