Smink från Cocopanda

Hej Bloggvänner! 
Hur är er dag såhär långt? Min dag är bra, lite trött det märks att graviditeten börjar göra sig kännbar eftersom jag måste springa på toaletten 20 gånger om natten och därför inte får den sömn jag behöver och man börjar känna att det är lite tungt. 
Sen räknar jag även dagarna tills jag ska gå på semester, jag har en sen semester i år eftersom vi ska åka till New York i början på augusti, så man känner sig lite sliten och det ska bli så skönt med semester (även om jag kommer ha så mycket att göra på den). 
 
Men det jag skulle skriva om idag var lite smink som jag har beställt hem. Jag har inte köpt något till mig själv som inte är graviditetsrelaterat sedan i mars, kläder tycker jag inte är så kul för tillfället eftersom jag inte vill köpa för mycket då man bär det under en så begränsad tid, plus att jag inte har kännt mig så fin, men nu unnade jag mig lite smink och lösögonfransar för att få känna mig lite fin. 
 
Concealern som är från L.A girl har jag velat ha så länge men det har liksom aldrig blivit av att jag har köpt den, men nu slog jag till. Jag trodde dock att den skulle vara något ljusare men det j´kan vara så att den ser ljusare ut när man sminkar med den. 
 
Sen beställde jag också hem ett par lösögonfransar, jag har så korta och fula fransar själv och ibland tycker jag inte att mascara gör tillräckligt. Jag har haft såna fransar man limmar på tidigare men det tyckte jag var för jobbigt, dels så blev mina egna fransar super korta och stumpiga, sen kliade det så mycket, jag tyckte också att det var svårt att tvätta sig i ansiktet ordentligt så lösfransar är ett bra alternativ tycker jag :)