Mina första år

Hejsan! 
Hoppas att allt är bra med er :) 
Tiden går snabbt och det är svårt att hinna med om dagarna, bebis tar mycket tid och mycket av det man önskar hinna med gör an helt enkelt inte då det beror på helt vilket humör den lilla är på just den dagen, så därför är det inte så mycket bloggande just nu plus att vi försöker hitta våra rutiner och det är trotts allt bara lite mer än tre veckor sedan han kom även om det känns som längre. 
 
Det är läskigt hur snabbt tiden går och just nu vill jag bara pausa den så att jag får njuta spädbarnstiden, jag vill inte att han ska bli större just nu, haha. Det blir så läskigt när man tänker på hur snabbt veckorna har gått sedan han kom och att så liten som han är just nu blir han aldrig igen det är nästan så att jag önska att jag kunde stoppa tillbaka honom i magen och få uppleva allt en gång till, samtidigt som det ska bli så kul att se vilken liten människa just han blir. 
Med tanke på hur snabbt allt går och hur lätt man faktist glömmer så har vi beställt hem en bok som man fyller i, och det är då hans första år i livet som man få fylla i så det är ju något man gör efter varje steg i utveckligen. 
Vi hittade en jättefin som är lite retro som jag tycker är finast, vill inte att det ska bli för barnsligt.