Ny kamera

Hejsan! 
Hoppas att allt är bra med er, hos oss är allting bra :). 
Det har blivit ett litet uppehåll för det tar lite tid att anpassa sig till sitt nya liv med en bebis och det tar betydligt mer tid och energi än vad man tror innan man har fått barn. Jag förväntade mig abolut att jag skulle vara trött men att tiden skulle springa iväg så snabbt på dagarna trodde jag inte, men det var inte det jag skulle skriva om, haha. 
 
Jag skrev för ett tag sedan att jag skulle sälja min Canon Legria och det gjorde jag, och jag fick bra betalt för den och nu har jag införskaffat en ny kamera, en panasonic lumix dmc-tz58. 
Det var inte så lätt att hitta information om den mer än på nedeländska typ och det språet förstår jag inte men jag chansade och beställde hem den och jag är nöjd. 
 
det jag ville ha i den nya kameran var en vinkelbar skärm, den skulle gå att filma med och den fick inte vara för dyr.