Skin City

I samarbete med skin city
 
Det senaste åren har jag blivit mer och mer intresserad av hudvård, kanske för att jag närmar mig 30 och kämpar för att ha en fin och ungdomlig hy, haha. Mitt intresse för hudvård gjorde att jag hittade till Skin City då dem bl.a har märken som inte sälja någon annan stans. 
 
Ett av de märkena jag gillt mest är Paula's Choice, då dem har många produkter som innehåller syra och det är ju något jag gillar väldigt mycket då det känns som att produkter med syra i tar mer på djupet. 
 
Förutom att jag tycker det är en fantastisk webshop så får man alltid så fina paket där ifrån, och varje gång jag har beställt så har jag fått fina små gåvor i paketet också och det uppskattas verkligen för det känns lite extra lyxigt. 
 
Så in och titta på deras hemsida, jag kan garantera att ni hittar något som är lockande att testa. Klicka på länken nedan så kommer ni direkt till hemsidan. 
 
 
Bild lånad från skin city