Bangerhead 20% på allt

I samarbete med adviral
 
Jag svänger ofta i sånt som jag tycker är roligt, ett tag är det mycket smink, nästa hårvård och sen blir det hudvård och jag tycker om att testa nya saker och glider ofta in på olika produkter inom de olika områdena. 
 
Just nu tycker jag det är extra kul med hudvård för huden känns trött och torr på grund av vädret plus att jag känner mig alltid lite finare när jag känner mig fin i huden. 
 
Just nu har Bangerhead 20% rabatt på allt med ordinariepris, och det är ett perfekt tillfälle att beställa hem lite produkter och dem har verkligen allt! 
Klicka på länken för att komma till Bangerhead och få rabatten. Nedan har jag valt ut lite produkter som jag gillar.
 
 
 
Mizon Sleepingmask
 
Filogra sheetmask
 
Maria Nila - de BÄSTA hårvårdsprodukterna som finns enligt mig och det enda jag använder.