Protein Pudding

Ni har säkert hört och läst massor om protein puddingen som är ganska hypad just nu, jag har dock glömt att köpa den varje gång jag har varit och handlat men nu senast så kom jag ihåg det och tänkte nu ge mitt betyg.

Choklad: denna gullade jag verkligen! Den smakar precis som den chokladpuddingen man kan köpa i kyldisken som det är grädde på också. Denna smaken kommer jag att köpa hem och ha i kylen då den är ett perket mellanmål eller om ma är sugen på något, den är dessutom laktosfri och utan tillsatt socker.

Karamel: denna smaken trodde jag skulle vara så god, och det var den vid första skeden och tills man svalde för efter det tyckte jag att det kom en besk eftersmak som jag inte alls gillade. Så denna kommer jag tyvärr inte att köpa fler gånger då den inte alls föll mig i smaken. 

Nom Nom! 

0 kommentarer publicerat i
Taggar: food, hälsa, inspiration, mat, protein, proteinpudding, pudding