Baka Med Godis

Jag älskar att äta, att äta gott är bland det bästa som finns! Jag är dock inte sådär super bra på att laga mart, den jag kan laga kan jag laga bra men jag är dålig på att experemintera plus att jag är sjukt kräsen när det gäller mat. 
 
Något jag dock är lite bättre på är att baka, och där är jag lite vågligare även om jag behöver ett recept att gå efter. Ni som gillar mat, bak och sådant har säker inte missat jennysmatblogg och att hon har skrivit en bok som heter baka med godis. Den är så fin och gullig och jag har såklart testat att baka en av bakverken redan :) 
 
Det blev en vit kladdkaka med hallongrädde och det var så mumsigt. Jag har även köpt en till bakbok men den glömde jag att fota så den får komma upp i ett annat inlägg. 
 
Vad brukar ni baka som är extra gott? Har ni några bra recept att dela med er av?