Gotte

Jag är en riktigt gottegris och choklad är mitt favoritgodis. 
När det kommer till godis så har jag verkligen ingen karaktär och finns det över från helgen så äter jag det. Måste bli bättre på det, haha. Måste tänja sockerdemonen inom mig 🙈. 
Jag såg att Marabou släppt ett nytt choklad med kokos och oj så gott det var!!! Ni måste testa det om ni gillar kokos. 
En annan ny favorit är linschips. Min sambo kom hem med en påsa förra helgen och min första tanke var "så äckligt" haha men jag smakade och jag blev så överraskad när dem faktist var goda. Tyvärr tycker jag ofta nyttiga saker är äckliga (nu kanske linschips kanske inte är nyttigt men känns nyttigare iaf 🙈) så dem kan jag verkligen rekommendera.
Vad ha ni för favorit godis? Något speciellt som ni trott varit äckligt men så har det varit överraskande gott? 

(null)

(null)