Bomerjacka

Jag tycker att en bomberjacka är så snyggt, och det känns också som att det kommer vara en stor hit i vår. Bomberjackn blev poppis redan i höstas tycker jag och den trenden fortsätter till våren, jag har dock haft väldigt svårt att hitta en som jag tycker har kännts perfekt och jag har verkligen ingen lust att betala en massa hundralappar för en jacka som inte är en vinterjacka där det är viktigt att den håller värmen.
 
Jag beställde in min från bubbleroom.se men kunde inte hitta den på deras hemsida, men så fort jag har hämtat ut den så kommer jag att via den här på bloggen.
 
Jag tänkte visa några bomberjackor som jag tycker är både snygga och privärda :) 
 
Vad tycker ni om bomberjackan? 
 
 
Denna kommer från lager157 och kostar 500 kr, den finns dessutom i 4 olika färger
 
Denna kommer från nelly.com och kostar 499 kr
 
Denna kommer från Gina Tricot och kostar 399 kr