Sommarfina fötter

Hejsan bloggen! 
Hoppas allt är bra och att ni har en fin dag!
 
Eftersom det blev sommar väldigt plötsligt (trotts att vädret just nu inte är så kul) så blev man ju tvungen att plocka fram sandalerna, och jag ska vara ärlig trotts att det är lite pinsamt, men på vinterna är jag inte jätteduktig på att ta hand om mina fötter, inte så att dem ser för jäkliga ut. Så jag beställde hem sånahär fot påsar som man har på fötterna som ska göra att man börjar ömsa skin och ska få fina lena fötter, så det pysslade jag med i helgen medans jag tittade på veckans ex on the beach. 
 
Jag har testat sånna sockar en gång innan och tyckte att dem var bra, och det pssar ju bra att göra såna nu när det ska vara lite dåligt väder eftersom skinnet på fötterna kommer falla av, och då vill man ju helst inte gå i sandaler! 
 
Har ni testat sånna sockar? Vad tyckte ni? vilken märke köpte ni?