Flytta

Hejsan! 
 
Hoppas att allt är bra med er, det är bra med mig även om jag tycker att det börjar bli lite jobbigt att vara gravid nu. 
Long time no see som dem säger! Efter USA så hade jag två veckors semester här hemma, och då blev det mycket packande eftersom det är flyttdag på lördag. 
 
Jag hade packat en del redan innan, så lägenheten har varit kaos i några veckor vilket jag tycker är väldigt jobbigt för jag hatar röra och stök! Så det ska bli så skönt att flytta och få ordning igen. 
 
Jag ska erkänna att jag har lite svårt för stora förändringar, haha och nu blir det två väldigt stora med lite tid emellan även om det är roliga förändringar. Jag är ganska nostalgisk av mig och hemmakär så det är väl därför det känns lite speciellt. 
 
Det är så sjukt mycket att organisera inför en flytt också så jag är så rädd för att jag glömt något, haha. 
Det ske dock bli väldigt roligt att för göra i ordning för den lilla i den nya lägenheten. 
 
Med flytten kommer jag bli bättre med bloggen också, det har liksom inte kännts roligt eftersom det inte varit någon ordning hemma och det inte varit så lätt att kunna ta fina bilder.