Gravid vecka 31

Hejsan! 
 
Jag befinner mig just nu i gravid vecka 31 och jag ska erkänna att det börjar kännas tungt. Jag ska absolut inte klaga för jag har haft en lätt graviditet och inga större problem, men nu den senaste tiden har jag fått myrkrypningar i kroppen på kvällarna när jag ska sova, vilket gör att jag har väldigt svårt för att somna trotts att jag är så sjukt trött. Andningen är också väldigt jobbig då det typ knappt går att andas, haha och jag har även fått halsbrännan från helvetet. 
 
Annars går graviditeten bra och den lille är en riktigt vilde inne i magen, det är inte många lugna stunder så jag håller tummarna för det han/hon blir lite lugnare utanför magen. En annan sak jag tänkte på är hur konstigt det är att vilja träffa någon så mycket som man inte känner. Jag är så nyfiken på vad det är för en filur, hur kommer han/hon se ut? vilken personlighet kommer han/hon att ha? 
 
Ni som har varit gravida, hur har era graviditeter varit? Vad har ni haft för tankar och funderingar under graviditeten? 
 
0 kommentarer publicerat i Gravid, Mitt Liv;
Taggar: #cocoabrown#BUS#tan#beauty#tips, gravid, bfnovember2017, bebis, preggo, mode, stil, fashion, look, inspiration