New York

Hejsan bloggen! 


Hoppas ni har haft en fin vecka. Min har varit bra men hektisk! Imorgon åker jag nämligen till New York och det ska bli så kul men det är så mycket förberedelser!!! 

Så hela veckan har jag försökt förbereda med packning och saker jag ska ha med och som ska inhandlas, plus att vovvarna skulle lämnas på hundhotell idag direkt efter jobb så det blev lite stressigt. 

Jag måste erkänna att det kändes väldigt jobbigt att lämna dem, även om jag vet att dem har det bra. Dem har aldrig sovit hos någon annan än min mamma och syster så dem är inte vana, plus att det är mina små bebisar så det känns tungt att lämna dem, tänk om del tror att man inte kommer tillbaka 😩 det går ju inte direkt att förklara för dem att jag kommer igen. 

Här kommer lite (fula) bilder på mina förberedelser med packning osv 😊


#1 - - Life by the sea:

Åh!! Blir alldeles lycklig av att bara läsa om reseförberedelser 😁 Så härligt! Hittade hit via bloggspaning. ☺