Min helg

Hej bloggvänner! hur är det med er? med mig är det bra men det blir inte så mycket bloggande för tillfället för min lilla son är inte så förtjust i att ligga för sig själv alls, och om det någon gång går så är det i ungefär 10 minuter så jag har varken händer eller tid till att få ihop några bra blogginlägg men här kommer ett litet försök, haha. 
 
I fredags var det fint väder här i Helsingborg så jag tog en lång promenad ner till stranden där mina små pälsiga barn fick springa av sig och busa medans lillebror sov i vagenen. 
Mina vovvar älskar verkligen stranden och att få springa där, och som tur är har vi inte så jättelångt ner dit så det är en perfekt promenad. 
Jag älskar verligen att bo så nära havet, och att havet liksom ligger mitt i stan plus att man ser rakt över till Danmark.
 
I lördags blev det lite julklapps shopping, Det som är jobbigt när man sitter och letar julklappar är att man hittar en massa saker man själv skulle vilja ha, haha. Har ni också det problemet?
 
Idag blev det mys hemma och lite släkt var förbi för att hälsa på lilleman :)
 
Här kommer lite bilder från i fredags: