Min Hudvårds Rutin

Jag har aldrig direkt haft prooblem med min hy och har faktist aldrig tänkt sådär jättemycket på hudvård och allt vad det innebär, och jag har aldrig behövt må dåligt över min hy. 
Eftersom jag pendlar gabska långt till mitt jobb varje dag så lyssnar jag mycket på poddar, och började lyssna på Kakan Hermanssons blogg som handlar om just hudrvård och jag tycker verkligen att den är så bra och man får verkligen bra tips. 
Nu när man börjar bli lite äldra, haha,  så har jag faktist börjat tänka lite på hudvård för att förebygga rynkor (A) och så att man håller sig "ung" och snygg längre. 
Så efter lite tips och inspiration genom podden så började jag testa mig fram och köpte lite olika produkter, så jag tänte visa vilka produkter jag använder i min hudvårdsrutin dagligen. 
 
Denna använder jag bara på kvällen när jag har sminkat av mig tillsammans med mini Luna Foreo
 
Denna använder jag både morgon och kväll som en ytterligare rengörare som går lite djupare.
 
Sedan använder jag en mjukgörare, för tillfället har jag denna för jag fick den gratis någonstans, haha. Denna använder jag bara på morgonen.
 
Nästa steg på kvällen är först ansiktskrämen till höger och sedan tar jag serumet som står till vänster.
 
Facemist tar jag under dagen om jag känner mig lite torr eller bara för att känna mig lite fräsch. 
 
Och sist men inte minst försöker jag skrubba mina läppar med denna läppskrubben i alla fall vartannan dag. 
 
 
Har ni någon speciell hudvårdsrutin? Hur ser den ut? Har ni några produkter ni kan rekommendera? 
Jag har själv ganska känslig hud och får verkligen testa mig med vad som funkar.