5 Saker Lista

5 SAKER

Du gjorde igår kväll: Peelade mitt ansikte innan jag skulle gå och lägga mig

Du kan höra just nu: Vinjetten till The Simpsons

Du inte kan leva utan (matriella): Vet inte om dem räknas men mina vovvar såklart! men om jag inte får välja dem så skulle jag nog säga min dator

Du ska göra nästa vecka: Det enda som jag har inplanerat är ett besök hos barnmorskan

Du helst äter: Tacos

5 PERSONER
Du kan berätta allt för: Ooh, den var svår men skulle nog säga en av mina arbetskamrater, henne litar jag på och känner mig bekväm att öppna mig för. 

Du helst smsar med: 

Du tycker om: Jag skriver inte så mycket sms, men skulle nog säga min mamma. 

Du skulle vilja bjuda över på en middag: Om jag får välja fritt skulle jag vilja bjuda Therese Lindgren på middag (även om jag inte är så bra på vegan kost)

Du träffar varje dag: Jag träffar ganska många varje dag, men mina arbetskamrater är några av dem :p

5 NEJ TACK

När det gäller klädesplagg: Jag skulle nog aldrig kunna ta på mig en crop top om det inte är att jag har en byxa eller kjol med hög midja. 

I matväg: Fisk och skaldjur, det värsta jag vet. 

Till drycker: Alkoholhaltiga drycker. Jag har aldrig tyckt att det varit särskilt gott, och jag är ingen person som kan tycka att det är gott med ett glas vin. 

I din inredning: Glada färger. Jag gillar neutral inredning, och ska det vara någon färg så ska den vara nedtonad och inte sticka ut. Tråkigt jag vet, och väldigt svårt när man väntar barn och många barnsaker är sååå färgglada. 

När det kommer till personlighetsdrag: Folk som saknar empati och medkänsla, sånna som skadar djur!