7 Saker jag älskar

Hejsan! Eftersom jag gjorde en blogglista med 7 saker jag stör mig på, så tänkte jag göra en med 7 saker som jag älskar. 1. Djur! Ingen kan ha missat att jag har två små vovvar som jag älskar mest av allt. Jag tycker om alla sorters djur även om jag kan tycka att vissa är lite obehagliga. Djur är verkligen den perfekt kompisen, dem känner allt du känner och dem försöker alltid göra allt för att få dig att må bättre och bli glad, och det finns inget bättre än att komma hem till någon som viftar på svansen. 2. Coca Cola. Jag dricker aldrig alkohol, och godis kan jag klara mig utan men Coca Cola får ingen ta ifrån mig. Det finns inget godare än att ta ett kallt glas cola när man är törstig, det är bland det godaste som finns!! 3. Att dammsuga och bara se smuts och damm sugas in i dammsugaren. Inte för att jag har det jättesmutsigt och äckligt hemma men med hundar drar man in mycket grus och smuts, och dem fäller ju så det blir snabbt hårigt. Vet inte varför men det är så tillfredsställande att bara se skiten försvinna. 4. Bada i havet. I Jag måste erkänna att jag med åren har blivit lite mesig när det kommer att bada, det tar mig ganska lång tid att gå i men när jag väl är i vattnet kan jag bada hur länge som helst, och dyka. 5. En ny renbäddad säng! Det finns ingen härligare känsla än att gå och lägga sig när man precis har bäddat rent i sängen, speciellt om sängkläderna precis kommer från torktumlaren. 6. Att blogga, även om jag inte lever världens mest spännande liv så tycker jag att det är roligt att skriva och dela med mig. Bloggen blir lite som en vän man "snackar" om sin dag och sitt liv med. Måste dock bli bättre på att ta fina bilder och lägga upp mer från min vardag. 7. Att inreda och pilla hemma. När man bara får feeling och sorterar och kastar en massa, skapar ordning och gör fint. Och att möblera om eller hitta något nytt till hemmet som fräschar upp, även om det bara är något litet.