Att gå i skogen med mina vovvar är det bästa som finns

Godkväll! 
 
Hoppas att ni haft en bra kväll och att ni haft fint väder. 
I Helsingborg har det varit fint väder, men resten av veckan så ska det regna så kände att jag var tvungen att passa på att ta en mysig promenad i skogen med mina två favoriter. Dem älskar att gå i skogen, och jag tycker att det är så harmoniskt att gå där och lyssna på fåglarna och men ser en massa folk som är ute och rör på sig. 
 
Förutom promenaden så har denna dagen inte varit så händelserik, har varit och jobbat och ätit sedan promenaden och nu sitter jag här och bloggar. 
 
Ber om ursäkt för alla dåliga mobilbilder, men just nu känner jag mig inte fin alls, har inte så mycket kläder som passar och jag orkar inte gå upp och fixa mig så som jag gjorde innan när jag fick den nattsömn som jag behövde plus att det är stökigt hemma eftersom det ska flyttas snart så det är typ halvt packat här hemma och rörigt vilket jag avskyr! Ska verkligen bli bättre på fotona känner jag. 
 
Men lite bilder får ni i alla fall :) 
 
 
 
 
#1 - - Josefin:

Så härligt med en promenad! :)