Gravid Vecka 25

Hejsan bloggvänner! Hur har er helg varit? Min har varit bra och lugn. I fredags efter jobb gjorde jag lite ärenden och somnade tidigt, haha. I lördags firade vi mamma som fyllt år i veckan med god mat och tårta, så mumsigt. Igår gick jag även in i gravid vecka 25, tiden bara flyger förbi så man hinner knappt med känns det som. Jag mår fortfarande bra förutom en massa halsbränna och svårighet att somna på kvällen trotts att jag är så sjukt trött, får någon sorts rastlös känsla i kroppen som gör det svårt att somna :/ Jag känner väldigt mycket fosterrörelser och bebisen tycker om när man spelar musik för den, då sparkas det hej vilt, haha. Ville mest gör en liten uppdatering med graviditeten, ska verkligen försöka att inte enbart skriva om den, jag vill inte att min blogg bara ska handla om den utan om alla mina andra intressen också men jag hoppas ni har lite förståelse eftersom det är en väldigt stor del av livet :)