Hårvård

Hejsan alla fina! Hoppas att denna dagen har varit bra, det har mina varit. För mig är det strax dags att sova då jag ska upp tidigt imorgon för det är en ny jobbvecka. De flesta av er har säkert redan hört talas om eller använder detta schampo och balsam. Jag älskar Maria Nilas hårvårdsprodukter, dem är verkligen bäst. Mitt hår så självlockigt, kan bli ganska frissigt, men sedan jag började använda Maria Nila så är mitt hår så fint och mjukt, och det doftar så gott. Sen att det är veganska och producerat i Sverige gör så att det känns bra att använda också. Jag försöker använda veganska skönhetsprodukter så detta är perfekt för mig. Det kostar ca 300 kr för dem båda och dem håller länge för man behöver inte använda så mycket. Jag ska köpa hårinpackningen också för att testa om den funkar lika bra. Vad använder ni för hårprodukter? Tycker ni det är svårt att hitta bra produkter, eller har ni bra hår som klarar av lite billigare hårvård?