Morgonlistan

Godmorgon Bloggen! Hoppas ni haft en bra början på morgonen och att ni har en bra dag framför er. Jag själv befinner mig just nu på mitt arbete, men jag har förberett en blogglista om hur min morgon ser ut, alltså en morgonlista.
 
När går du upp? Jag går upp klockan 05.00 på vardagar och runt 07.00 på helgerna. 
 
Vad är det första du gör varje morgon? 
 
Hur lång tid spenderar du i badrummet varje morgon? Snoozar, fast jag vet att det är bättre att inte gör det kan jag inte låta bli.
 
Är frukost viktig? Inte här hemma innan jag går till jobb, men so fort jag kommer till jobb tar jag knäckebröd, och sen äter jag frukost som jag tagit med mig vid 09.00 tiden, annars klarar jag mig inte till lunch. På helgen äter jag alltid frukost. 
 
Vad äter du till frukost? Det är lite olika, men gärna juice och en macka, ägg, havregrynsgröt, yoghurt eller fil. 
 
Är du morgontrött? Jag är inte morgontrött så, men på vardagarna när klockan ringer är det ju så svårt att gå upp! Men på helgen vaknar jag tidigt av mig själv och är hur pigg som helst. 
 
Vad har du för alarm? Jag har larmet på mobilen, och den liter som en gamal digital väckarklocka. 
 
Hur ser en perfekt morgon ut? Vaknar av mig själv efter en god natts sömn, går ut med vovvarna sen gör jag lite frukost. Alltså en morgon där jag känner mig pigg och utvilad utan att ha en massa måsten framför mig. 
 
Vad är det bästa med morgonen? Det bästa med morgonen i veckorna är att varje ny morgon betyder närmare helgen, haha. På helgen är det bästa med morgonen att veta att man inte måste gå upp och gå till jobb XD. 
 
Hur går du helt klädd på morgonen? Jag vill gärna ha några mysbyxor och en stor t-shirt det tycker jag är skönast.