Jag testar plattborste

Hejsan! I lördags var jag uppe på Gekås för att shoppa lite, främst till bebisen då dem har väldigt fina saker och bra priser, men självklart shoppade jag lite till mig själv också, haha. Bebissakerna kommer jag visa upp i ett annat inlägg. Jag har inte platt hår i mig själv och plattar det en del med en vanlig plattång, men det har ju kommit plattborste nu som ska vara skonsammare för håret och det ville jag givetvis testa. På gekås hittade jag en som hade ett väldigt bra pris som jag köpte för att testa, jag tycker att dem är ganska dyra annars och då ville jag inte köpa i fall jag inte hade gillat den. Jag måsta säga att trotts att den jag köpte var väldigt billig så var den verkligen bra och jag blev supernöjd med resultatet. Det gick betydligt fortare att platta med borsten än med plattång, det enda är att med plattång kan man få det liiiiite plattare, men jag tycker absolut att resultatet blev jättebra och funkar bra om man bara vill ha platt hår i veckan och inte vill ha det sådär super platt. Här är resultatet: Före:
Efter: