Det blev en pojke

Hejsan!
Har haft ett litet uppehåll från bloggen eftersom den 4/11 kom vår lilla son till världen, och vi har bara myst och lärt känna varandra och man tänker inte på något annat än sin lilla bebis. 
 
Han är så bedårande söt och fin på alla sätt och det är helt sjukt vilken kärlek man känner för denna lilla person så fort man får upp dem på magen. 
Man älskade redan det lilla livet i magen men det förstärks tusen miljoner gånger så fort man får se dem för första gången. 
Jag hade inte så mycket förväntningar för hur jag skulle känna för allt jag sett och vet är det man ser på film ungefär och det är ju inte riktigt sanningsenligt alltid, men alla som säger att det är en direkt gränslös oändlig kärlek man känner har rätt. Denna lilla killen kommer jag göra allt för och han är hela min värld, tillsammans med mina vovvar såklart. 
 
Kan erkänna att jag saknar lite att vara gravid, även om jag var så trött på det på slutet så var det så mysigt att känna rörelerna i magen. 
 
Han har jättemycket hår, så det förklarar min EXTREMA halsbränna som jag hade. Han är en matglad kille som är väldigt snäll, gnäller bara när han är hungrig (vilket han börjar göra nu så det är matdags)
 
Förlossningen gick snabbt och bra, jag tänkte skriva om den i ett annat inlägg. 
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Mitt Liv
Taggar: bebis, barn, baby, pojke, babyboy, kärlek, familj, livet, mammaliv, momlife