Britax Smile 2

Hej mina vänner <3
Hur har er helg varit? Min har varit lugn vilket har varit väldigt skönt eftersom jag haft ganska mycket att göra varje helg under en ganska lång tid, så lite lugn har bara varit skönt. 
 
Idag tänkte jag skriva lite om vagnen som vi har valt att köpa till bebisen. 
Vi har valt en Britax smile 2, och trotts att jag inte använt den ännu så tror jag att jag kommer vara väldigt nöjd med den. Den är lätt och smidig att köra, stor varukorg vilket var viktigt för oss och det är en smidig vagn så det blir lätt när man ska åka buss med den.
 
Det jag också tyckte var bra med den vara att man kan köpa den som ett paket med babyskydd, isofix och sittdel, och den är inte hutlöst dyr utan det är ett rimligt pris på den.
 
Jag ville gärna ha en ny vagn men var öppen för om jag hittade en begagnad som jag tyckte om, så jag kollade runt ganska mycket tidigt för att jämföra och barnvagnar är verkligen sjukt dyra, precis som att man inte ska ha så mycket annat när man ska ha barn.  
Jag har läst mycket bra om just Britax Smile 2 så efter att ha varit ute och klämt och kännt lite på olika vagnar så blev det till slut den och jagf längtar tills den får komma till användning :). 
 
Hur har ni gjort när ni skulle leta vagn? vad var viktigt för er?
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Gravid, Inspiration, Mitt Liv;
Taggar: barnvagn, britaxsmile2, gravid, barn, pregnant, baby, mom, bfnovember, kärlek, spännande, bebis, familj, gravid, bfnovember2017, bebis, preggo, mode, stil, fashion, look, inspiration, gravid, graviditet, pregnancy, barn, bebis, mamma, mammamage, mammaliv, momlife,baby, familj, kärlek