Gravid vecka 37

I lördags gick jag in i vecka 37, det närmar sig med stormsteg nu! Det börjar bli extra tungt och jobbigt nu så jag är så redo för bebis att komma ut trotts att det är några veckor kvar. Det lilla pyret kommer sägert ligga kvar där inne lite extra länge bara för att, haha. Jag är lite ololig för hur mycket jobbigare det kan bli då det som sagt faktist är några veckor kvar till beräknad bf. 
 
Halsbrännan plågar mig som vanligt, åh vad jag skulle ge för att slippa den. Min sömn blir mindre och mindre då minsta lilla rörelse trycker på blåsan och man tvångas gå upp x antal gånger för att kissa några droppar, så är ganska trött på dagarna. 
 
Jag har skolios så rygg och revben gör ganska ont på höger sida då det trycker lite extra. Andningen är också jobbig och i mellan åt får jag typ andnöd, haha. 
 
Hur kännde ni på slutet av er graviditet?
 
Men bebis verkar må toppen och det är det viktigaste. Mycket rörelse nästa hela dagarna, det är ganska roligt att man lärt sig bebisen rutiner och när den tar en tupplur ungefär. Det är så mysigt att man verkigen kan känna en lite fot sticka ut, samtidigt som det känns så märkligt. 
 
Jag är inte så nervös inför förlossningen, jag är väldigt lugn i mig själv och känner att jag vill ta allt som det kommer. Självklart har jag funderat lite på hur jag vill ha det mm. 
 
Det känns som att det är dags att pack bb väskan, tänkte göra en lite video när jag gör det och lägga upp på min youtube kanal. 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Gravid, Inspiration, Mitt Liv, Mode/Looks;
Taggar: gravid, barn, pregnant, baby, mom, bfnovember, kärlek, spännande, bebis, familj, gravid, bfnovember2017, bebis, preggo, mode, stil, fashion, look, inspiration, gravid, graviditet, pregnancy, barn, bebis, mamma, mammamage, mammaliv, momlife,baby, familj, kärlek