Höstlista

 

1. Vad är det bästa med hösten? Det bästa tycker jag är att det blir mörkt tidigt och att man då kan tända en massa mysiga ljus. 

2. Vad kommer du äta i höst? Typ samma som hela året, haha. Kanske lite mer stek och potatis med brunsås.

3. Vad kommer du dricka i höst? Varm choklad med vispgrädde.

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst? Förmodligen en tjock stickad tröja med leggins.

5. Vad gör du om dagarna egentligen? Jag jobbar, sen gosar jag med mina små pälsbebisar när jag kommer hem. 

6. Vad kommer du lyssna på? Inget speciellt, mest längta tills det närmar sig jul och jag kan lyssna på julmusik.

7. Vad tittar du på?
Hoppas på att hitta någon rolig serie. Men PH ska jag väl erkänna att jag kollar på, haha. 

8. Vad har du för höstplaner? Mysa extra mycket med mina små vovvar och göra roliga saker med dem, för snart kommer bebisen.