Mini babyshower

Hej bloggen! 
Hur har er helg varit? Min helg har varit bra och mysig. För några veckor sedan fick jag ett kort hem i brevlådan om att jag den 7/10 skulle stå klar och redo utanför porten klockan 11.00. 
 
Jag har redan innan jag blev gravid sagt att jag inte vill ha någon baby shower då jag för min egen del aldrig kännt att det var något för mig, och även när jag blev gravid och min mamma och syster frågade mig om jag fortfarande kännde så, så ville jag inte ha någon. Jag har hela tiden sagt att i så fall vill jag hitta på något mysigt med min mamma och syster så vi får lite kvalitets tid innan bebisen kommer då vi står varandra så nära. Så dem överraskade mig i lördags, först gick vi och fick fotvård vilket verkligen var behövligt och så skönt i mina ömma svullna fötter. Det är lite svårt just nu att nå ner till fötterna, haha. 
 
Sedan åkte vi hem till min syster där dem hade pyntat så fint som en mini shower, och dem hade verkligen gjort det så fint. Bebisen fick jättefina presenter, ett babynest och ett babygym, lite böcker och nappar. Det var även en korg med saker till mig som man behöver efter förlossningen. Min syster hade gjort en jättefin blöjtårta, trodde inte hon var så pysslig av sig men den senaste tiden så har man fått se att hon verkligen har en pysslig sida, haha. 
 
Vi gjorde öven en gipsavgjutning av magen som blev jättefin. Fundrar på om jag ska göra den silvrig eller guldig och hänga upp den. 
 
Vi åt min favorit mat tacos och så fick jag min favorit tårta till efterrätt. 
 
Har ni haft någon babyshower? Min lilla var verkligen perfekt och precis som jag önskade mig. Jag vill inte ha något stort, bara något litet mysigt med min närmsta lilla familj <3 Jag har världens bästa mamma och syster. 
 
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Gravid, Inspiration, Mitt Liv;
Taggar: babyshower, gravid, familj, gravid, barn, pregnant, baby, mom, bfnovember, kärlek, spännande, bebis, familj, gravid, bfnovember2017, bebis, preggo, mode, stil, fashion, look, inspiration, gravid, graviditet, pregnancy, barn, bebis, mamma, mammamage, mammaliv, momlife,baby, familj, kärlek