Ögobryn

Hejsan! 
 
Jag önskar verkligen att jag hade sådär snygga och perfekta ögonbryn, men det har jag tyvär inte. Jag noppade dem ganska smala förr eftersom det var inne på den tiden, haha. Sen har dem växt tillbaka lite ojämnt så idag fyller jag i dem, antingen med penna eller med wunder brow. 
 
Wunder brow köpte jag när jag var i USA då den var lite billigare där. Jag har färgen blonde då jag tyckte att nyansen efter blev lite väl hård och det tycker inte jag är så syggt när det blir för markant eftersom jag är ganska ljus och blek i mig själv. 
Så jag tänkte visa hur det ser ut  utan något och hur det skiljer sig mellan pennan och wunder brow. 
 
Jag är verkligen inget proffs på att fylla i mina ögonbryn, så det finns säkert dem som får till det mycket snyggare, haha. 
 
Naturliga ögonbryn: 
 
Ifyllda med ögonbrynspenna, jag använder en från Isadora: 
 
 
Med wunderbrow, jag använder en pensel då jag tycker att den som sitter i locket är stor och otymplig att fylla i med :