Bebis lista

Hej Bloggvänner. 
 
Nu är jag tillbaka, det har varit mycket att fixa i samband med flytten men nu är allt färdigmålat och det är bara det roliga kvar, nämligen lull och pynt här hemma och göra klart det sista för bebisen.
På lördag bär det av till Gekås för att shoppa det absolut sista som behövs här hemma sen är det bara det praktiska kvar att ordna med innan förlossning. 
 
Jag är nu i vecka 35 (34+2) och graviditeten är inte lägre lätt, så jag räknar ner dagarna tills jag går på föräldraledighet. 
 
Det som är kvar för oss att ordna är:
Tvätta kläder och sängkläder till vagn och spjälsäng. 
Bädda spjälsängen
Beställa vagnen (jag vet sent ute men leveransen är kort och vi ska göra det imorgon) haha
Packa BB väskan
 
Så nu är det inte mycket kvar och tiden går så fort, tänk att snart så är det en liten bebis här hemma! Det känns så overklige trotts att man går runder med magen och känner rörelser, haha. 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Gravid, Mitt Liv;
Taggar: gravid, barn, pregnant, baby, mom, bfnovember, kärlek, spännande, bebis, familj, gravid, bfnovember2017, bebis, preggo, mode, stil, fashion, look, inspiration, gravid, graviditet, pregnancy, barn, bebis, mamma, mammamage, mammaliv, momlife,baby, familj, kärlek