Gravid vecka 34

Hejsan bloggvänner! 
 
Hoppas att ni har haft en bra helg, min helg har varit toppen! Det har varit mycket med flytten och att få i ordning lägenheten men det börjar arta sig, eftersom det behövs målas om och man jobbar heltid så får det bli ett rum per helg som fixas till så nu är det bara ett rum kvar sen är det klart och det ska bli så skönt för sen kan man börja förbereda för bebisens ankomst. 
 
Jag är nu gravid i vecka 34 (33+1) och tiden går verkligen snabbt, och att tänka att det inte är många veckor kvar innan bebisen är här och jag faktist blir mamma. 
 
För det mesta mår jag bra, men  ska jag vara helt ärlig så är det inte så kul att vara gravid längre, haha. Andningen är väldigt jobbig, jag har en EXTREM halsbränna konstant, jag har fått besvär med karpaltunnelsyndrom så jag har dommningar i händer och fötter och en otrolig värk när jag vaknar på morgonen i mina fingrar och fötter, jag har även blvit väldigt sullen om fötterna, benen och händerna. Det är kämpigt nu på sluttampen och jag är redo för den lilla att komma. 
 
Vi har ju inte tagit reda på könet men jag tror att det blir en liten pojke, varför jag tror det vet jag inte riktigt utan det är mest en känsla jag har. Jag tänkte testa att göra birkarbonat testet, mest för att det är roligt att se om det stämmer sen när bebisen är här. 
 
 
0 kommentarer publicerat i Gravid, Inspiration, Mitt Liv;
Taggar: gravid, barn, pregnant, baby, mom, bfnovember, kärlek, spännande, bebis, familj, gravid, bfnovember2017, bebis, preggo, mode, stil, fashion, look, inspiration, gravid, graviditet, pregnancy, barn, bebis, mamma, mammamage, mammaliv, momlife,baby, familj, kärlek