Instagram Tag

1. Vad heter du på Instagram? Jag heter StephanieThor, in och följ :)

2. När skaffade du Instagram? oj, det var nog när appen kom och dte var väl en del år sedan

3. Första uppladdade bilden? Minns ej, antagligen en dålig selfie, haha

4. Hur ofta lägger du upp bilder? Tyvärr för sällan, måste bli bättre. 

5. Bild som fått flest likes? Hmm, det är nog en bild på mina vovvar 

6. Varför skaffade du Instagram? Jag har ett fotointresse, plus att jag tycker det är roligt att dokumentera med bilder.

7. Vilka typer av konton följer du? Mina vänners, mycket inspirations konton. 

8. Är din Instagram öppen eller privat? Den är öppen

9. Vilka typer av bilder lägger du upp? Många bilder är på mina små vovvar då dem är för söta! Men också selfies, inredning. Jag försöker lägga upp bilder på sånt som intresserar mig. 

10.  Favoritbild? Har nog ingen favorit så, alla som är på mina hundar, ultraljudsbilden och bilder på lilla magen även om dem inte är så många. 

 
 

 

 

#1 - - Emilia Sandell:

Vilken rolig lista :D