Vardagslista

Pizza eller hamburgare? Hamburgare

Favoritprogram på tv? Hmm, 

Midsommar eller julafton? JULAFTON!! Jag älskar julen, den är så mysig

Chips eller popcorn? Chips med dipp

Kjol eller klänning? Vilket som egenteligen, men kanske kjol endån som man har någon snygg topp till.

Mascara eller läppglans? Mascara, går aldrig ut utan, om jag inte är sjuk eller verkligen bara ska gå ut med vovvarna. 

Favoritpodcast? Skulle nog säga veckans bläcka och Victor och Farao poddcast

 

Frukost eller middag? Middag, jag är ingen frukost person men älskar en god middag. 

Vad spenderar jag mest på? Just nu bebisen, haha. Annars har dte varit mycket smink och saker till mina små pälsiga barn såklart, dem är väldigt bortskämda. 

Kaffe eller Te? Kaffe, gärna latte eller något liknande. 

Vad är jag sämst på? Att ta hand om mig själv, sätter alltid alla andra före. 

Laga mat eller bli serverad mat? Serverad såklart!

Favoriträtt? Åh, måste nog säga fläskfile med potatisgratäng

USA eller England? USA, även om jag bara varit där en gång, och det var många år sedan jag var i England.

Mest minnesfulla resa? Thailand och New York när jag rest med min mamma och syster. Vi har alltid så roligt tillsammans. 

 

Mössa eller hatt? Mössa

Drömresemål? New York var mitt och nu har jag varit där, så nu kanske det är Mexiko

Drinkar eller shots? Drink helt klart, fast jag dricker aldrig men förr så var det drink. 

Vad dricker jag helst utomlands? Coca Cola eller vatten, haha.