Hejdå 2017 Hej 2018

Hejdå 2017 och hej 2018! 
 
Hur var ert nyår? 
Vårt nyår blev lugnt här hemma, med lillen och vovvarna. Jag tycker att nyår är en väldigt överskattad dag och att det hetsas mycket om att man ska vara bjuden på fest/middag och gärna ha fler olika sådana att välja på. Jag tycker själv att det är så skönt att bara vara hemma och laga någon god middag och bara ha det mysigt.
 
Hur känner ni inför nyår? 
 
Jag tänkte gör en kort sammanfattning av mitt 2017. 
 
Jag kan börja med att 2017 har varit mitt bästa men också mitt svåraste år någonsin. Jag har hunnit med så många stora coola grejor detta året som jag aldrigt trodde. En sak har jag lärt mig och det är att livet bir inte alltid som planerat, men jag tror att kivet ger en utmaningar som det vet att man klarar av och man lär sig nya saker hela tiden om sig själv. 
 
På första plats: I mars upptäckte jag att jag var gravid, och det var väldigt roligt och vi blev så glada men det var också samtidigt väldigt läskigt eftersom det är första barnet och man vet inte riktigt vad som väntar. 
På delad förstaplats kommer ju också såklart att vår son föddes, vilket var det mest fantastiska jag upplevt och kärleken man känner för sitt barn går inte att beskriva. Jag minns knappt hur livet var innan han kom. 
 
På andra plats: New York! Det är en resa som jag drömt om så länge så det var så häftigt att få uppleva det, och att jag fick uppleva det med min älskade mamma och syster var så roligaste och bästa. Eftersom vi bokade resan typ precis innan jag blev gravid så är jag glad att jag hann åka innan lilleman kom och innan jag blev för gravid, haha. 
 
på tredje plats: Vi flyttade, vi bodde i en 1:a på fjärde våningen utan hiss, och det hade blivit lite trångt och jobbigt med en liten bebis så som tur var hittade vi någon som ville byta lägenhet så att vi fick en stor och fin 2:a, och det bästa är att jag bor tvärs över gården från min mamma så man kan lätt springa över till henne, haha. 
Mitt år i bilder:
Första bilden och bilden jag gick ut med min graviditet. 
 
Inte den mest smickrande bilden på mig, haha. Här är vi i New York
 
 
Flyttkaos! haha. det var så jobbigt att leva i ett hav av flyttlådor för det gick inte att hålla ordning och ibland hade man packat ner något man inte trodde man behövde, men som man plötsligt ville använda. 
 
Magen växte. 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Mitt Liv
Taggar: bebis, barn, baby, pojke, babyboy, kärlek, familj, livet, mammaliv, momlife, gravid, barn, pregnant, baby, mom, bfnovember, kärlek, spännande, bebis, familj