I Viles skötväska

Jag tycker det kan vara kul att se vad folk har i sina skötväskor. När jag letade skötväska så läste jag på lite forum vad folk tyckte att man behövde i skötväskan och vad som var onödigt och självklart blev jag bara mer förvirrad för alla har ju olika saker som man känner att man behöver haha. 
 
Jag ville gärna ha en skötväska som inte var för stor för då skulle det bara bli klumpigt och jobbigt att ha den, så jag köpte en vanlig handväska och använder den som skötväska och den funkar alldeles utmärkt, sen är det säkert så att ju äldre han blir desto mer saker behöver han eller känner man att man vill ha med, men jag tror det ska gå bra att ha den senare också, jag vill liksom allitd bara ha med det nödvändigaste. 
 
Detta har jag nerpackat i Viles skötväska:
Blöjor
Wet Wipes
Våtservetter
Nappar
Paraply
Plastat underlägg att ha när man byter blöja på offentliga platser och underlag
Viles bok som dem skriver i på BVC
Rabattkuponger så att man aldrig glömmer dem, haha.